Dobrodosli na WCLE! Pre nego sto razmislite o registraciji znajte da mi prihvatamo apsolutno svakog! Nakon što se registrujete imaćete pristup mnogim sadržajima, upoznaćete divno onlajn društvo i vezaćete se za nas! Stoga sami odlučite! Very Happy

Join the forum, it's quick and easy

Dobrodosli na WCLE! Pre nego sto razmislite o registraciji znajte da mi prihvatamo apsolutno svakog! Nakon što se registrujete imaćete pristup mnogim sadržajima, upoznaćete divno onlajn društvo i vezaćete se za nas! Stoga sami odlučite! Very Happy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Dragi članovi, nakon toliko vremena forum je napokon otvoren. Naša administracija svakodnevno je dolazila na forum i uređivala ga, te se nadamo da se naš trud isplatio. Voli vas vaš WCLE.

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Justin Bieber vs. One Direction?

+10
damon.
_desirable.
OriginalFuture.
_forgotten donuts.
Black★Rock Shooter
I♥Marcel.
adult_fairy ♡
Twinkle.
dreamer.
Daja (:
14 posters

Ko vam je bolji?

Justin Bieber vs. One Direction? Vote_lcap50%Justin Bieber vs. One Direction? Vote_rcap 50% [ 6 ]
Justin Bieber vs. One Direction? Vote_lcap50%Justin Bieber vs. One Direction? Vote_rcap 50% [ 6 ]
Ukupno Glasova : 12


Ići dole  Poruka [Strana 1 od 1]

1Justin Bieber vs. One Direction? Empty Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 16:44

Daja (:

Daja (:
~You are the best.~
~You are the best.~

Pa? Sta vi mislite? Smile

http://onedirection-balkan.forumotion.com/

2Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 16:48

dreamer.

dreamer.
Administrator
Administrator

One Direction naravno. Very Happy ♥️

3Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 16:53

Twinkle.

Twinkle.
Pomoćnik
Pomoćnik

Justin Bieber..

4Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 16:56

adult_fairy ♡

adult_fairy ♡
~You are the best.~
~You are the best.~

Justin! <33

5Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 16:56

I♥Marcel.

I♥Marcel.
~You are the best.~
~You are the best.~

1D *.*

6Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 16:57

Daja (:

Daja (:
~You are the best.~
~You are the best.~

One Direction. :$$ ♥

http://onedirection-balkan.forumotion.com/

7Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 16:58

Black★Rock Shooter

Black★Rock Shooter
~You are the best.~
~You are the best.~

One Direction!
Mislim ne volim ni njih, ali po mom mišljenju ipak su bolji od Justina... -.-

8Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 17:02

_forgotten donuts.

_forgotten donuts.
Dizajner
Dizajner

One Direction xD Ne slusam ih, ali sigurno su bolji od Justina -.-

http://www.winxj009.bloger.hr

9Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 17:20

OriginalFuture.

OriginalFuture.
Administrator
Administrator

1D Baš su slatki! A sigurno bolji od ovog da ne kažem p*dera (izvinite fanovi) Svi u školi ga mrzimo -.- Još lajkujem svaku sliku na kojoj je JB i piše ''1 lajk-1 metak u glavu '' jer ga toliko prezireem -.-

10Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 17:32

_desirable.

_desirable.
Pomoćnik
Pomoćnik

Justin je zgodniji, tako da Justin. :3

11Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 18:00

damon.

damon.
Pomoćnik
Pomoćnik

Justin, inače ga ne volim pregršt, slušam ga i volim iz privatnih razlog Razz
Te, 1D prezirem Razz Sorry fanovi..

12Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 18:41

adult_fairy ♡

adult_fairy ♡
~You are the best.~
~You are the best.~

E pa sad i vi preterujete za Justina! Kako možete da kažete da je gej !? -.-
Jeste li ga ikada videli da se ljubi sa nekim muškarcem, a ??!

13Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 19:14

damon.

damon.
Pomoćnik
Pomoćnik

Slažem se, on nikad nije bio, nije i nikad neće biti gay! -.-
to se hate-eri rekli da ga ugroze. -.-'
Prije bih rekla da je 1D gay. -.-

14Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 19:17

I♥Marcel.

I♥Marcel.
~You are the best.~
~You are the best.~

Halo?Justin nije gay!Pa koliko ja znam on je sa Selenom Gomez.... -.-
a ni ovi iz 1D nisu gejovi Razz

15Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 19:22

OriginalFuture.

OriginalFuture.
Administrator
Administrator

Ma kada kažem p*der mislim na.... nije važno, ali mislim da je on ustv. bio žensko. Pisali su nešto po FB-u i mislim da je ovde neko to rekao, ne sećam se..

16Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 20:31

_desirable.

_desirable.
Pomoćnik
Pomoćnik

Ne može žensko da ima tako dobro tijelo *______________________*.

17Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pet 13 Jul 2012, 20:34

MagicDreams

MagicDreams
Moderator
Moderator

One Direction.♥♥♥♥♥

18Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Sub 14 Jul 2012, 08:41

Swagy. :)

Swagy. :)
~You are the best.~
~You are the best.~

Justin ! Razz

Nije gay..Pa nije Sel muško o.O

http://girlsplanet.bloger.hr

19Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Sre 02 Jan 2013, 19:37

little black star

little black star
Your first battle.
Your first battle.

više volim justina ali sad kad selena gjaduje zbog njega stvarno neznam na čijoj sam strani.?

20Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pon 25 Feb 2013, 09:42

little black star

little black star
Your first battle.
Your first battle.

Ma Justin ali 1D su isto ok but Justin je-zgodan i ima prekrasan glas.Gle ne prezirem 1D. Very Happy

21Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Pon 25 Feb 2013, 16:44

ballerine.

ballerine.
Administrator
Administrator

MagicDreams ::One Direction.♥♥♥♥♥

22Justin Bieber vs. One Direction? Empty Re: Justin Bieber vs. One Direction? Uto 26 Mar 2013, 21:10

little black star

little black star
Your first battle.
Your first battle.

Ljudi sry Again Justin.1D ipak prezirem(sory fanovi)

Sponsored content



Nazad na vrh  Poruka [Strana 1 od 1]

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu